Börjar vardagen med ett avbrott


Första resan till Finland.

Nu är den sköna mammaledigheten över för min del, och S får ta över här hemma istället. Själv började jag nämligen jobba på nya jobbet i torsdags.

Efter EN hel arbetsdag passade vi på att vila upp oss lite med en minisemester under långhelgen genom att åka på en Helsingforskryssning med hela familjen. Det var en trevlig liten resa och allt funkade bra med J också. Hon har varit så snäll o haft roligt samtidigt som hon fått massor med nya intryck att smälta.

Men nu känner jag mig redo för att börja vardagen (tror jag) med nya rutiner. Dock med antagligen ganska mycket hemlängtan om dagarna. Men det ska nog gå bra det här med. Kram kram 


Kul i bollhavet.


God mat på mysiga restaurangen "Ravintola Juuri".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0