Från plommonlila till dokument


Ny blom-sprayflaska som används som tvålpump hos oss. Den gamla trasiga fick bli en liten vas.

Skulle vilja hitta en riktig tvålpump med den här fina runda formen, men så länge duger den här för 29kr bra. Kan ju köpa en ny varje gång den går sönder. :) Perfekt att kunna fylla med valfri färg på tvålen, för att matcha övriga detaljer. Det här var den närmaste jag hittade den önskade plommonfärgen för tillfället.

På tal om nåt helt annat så hade jag lite energi i morse - turligt nog vid rätt tillfälle för en gångs skull - o fick till en A4 lång text till det nya yttrandet till Stadsbyggnadskontoret. Nu ska jag bara be andra läsa den o se om den kan duga. Skönt att ha påbörjat operation förbannad iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Malinda

Mums, mums, mums! Plommonlila är min favvofärg. Och visst är sprayflaskor helt jättefina? Det går säkert i släkten det där, mamma är helt galen i dem också. ;)

2011-09-07 @ 16:03:26
URL: http://allbyme.se
Postat av: kajta

superfint!

2011-09-07 @ 20:36:05
Postat av: donken

ohh, de ljuslyktorna har samma färg som mitt hår, nästan. hehe! ;)

2011-09-09 @ 01:17:05
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

igen, har du haft eget förr? Kul! :D

Har du nåt tips till mig som man kan få alldeles gratis? haha.. :P

pöss

2011-09-09 @ 10:15:01
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0