Hipp hipp hurra



1 år idag!

Vilken busig och glad tjej vi haft här hemma idag. Helt perfekt födelsedag med lite härligt besök också. Och fler gäster ska det bli de närmaste dagarna... man får ju dela upp det lite när man bara har 40 kvm att vistas i. :)

Skönt att hon hann bli frisk tills idag, för de senaste veckorna har hon varit lite krasslig till och från, o haft lite dålig aptit o så. Men nu var hon äntligen sitt vanliga glada jag igen. Lite mammig till och från dock, men det är ju rätt gosigt ändå.

Nu har hon slocknat totalt och ligger o sover i sin säng. Och själv börjar jag känna mig rätt sömning jag med efter en intensiv dag. Så godnatt på er. Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

2011-10-27 @ 20:59:00
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

2011-10-27 @ 20:59:53
Postat av: Julia

Haha, går bra för mig det här...



Grattis till stora lilla J! Galet vad snabbt tiden går.

2011-10-27 @ 21:02:39
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0