Rensning i kylen


Träningskläder på!

Jahopp, så har man slängt en hel hög gamla matvaror då. Inte så surt att slänga äckliga thousand island dressingflaskor, som man ändå aldrig skulle använda igen, som att slänga grädde, creme fraiche och ett helt paket köttfärs, bara för att man haft en svacka i hjärnkapaciteten (matlagningsenergin) den senaste tiden.

Jaja, nu finns det plats i kylen för nytt som ska storhandlas i alldedes för stora förpackningar - och denna gång utan medhavd lista. Det kan man ju redan nu gissa hur det går. Det viktigaste glöms bort och annat skräp kommer med. Men jag hinner inte skriva nån lista, för nu ska vi äta, och sen ska jag följa med Sandra på de där dubbla träningspassen av zumba och body combat eller vad det var. Phuuu!

Uppdatering: Jag överlevde! O alltid lika skön känsla i kroppen o skallen när man rört på sig. Zumba & body combat recension kommer. :) Storhandling skjuter vi på tills imorgon.

Uppdatering 2: Orkar inte skriva nån recension, blir aldrig av... tänkte motivera mina betyg noggrant och ge 4 tjockisar av 5 möjliga till båda träningsformerna, men nu har jag väntat så länge med att skriva ned allt, så jag struntar i det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0