And he is back! :)


Finfin lamaulltröja från Sydamerika.

Igår kom även farbror M tillbaka från den 3-månader långa sydamerikaresan. Han tyckte att J hade vuxit jätte mycket undertiden han varit iväg. En fin present till J hade han med sig, en tröja från Peru av lamaull. Såna gick visst alla runt med där. Dock verkar de vara lite småväxta kanske, för denna storlek skulle visst vara för 6mån - 1 år, men den är något tajt över magen redan. Hihi.

Ps. En till sak som hände igår var att J äntligen vände sig om från rygg till mage själv... typ. Hon låg redan på sidan, så det var väl egentligen bara en halv vändning, men det räknas ändå tycker jag. Hehe, ska ringa till bvc o rapportera. Haha nädå. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin 21 år och mamma till Milo

jag har gått ner 6 kilo på 2 veckor nu.... Men såklart ska man ju kombinera med träning... Sen har ajg en ätar dag i veckan, men alltså mitt sötsug är borta (jag ÄLSKAR läsk det är mitt största lass) sen är jag ALRIDG hungrig, för man håller sig mätt länge!!! och det går fort att laga maten! :D bara massa ´plus..... kan varmt rekomendera!!!

2011-05-08 @ 08:50:45
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0