Var dag


J sover middag medans jag sitter brevid o klurar på vad man ska laga för lunch - så att man hinner få i sig nåt innan hon vaknar igen.

Blåsigt och grått där ute. Men det finns hopp, imorgon ska det visst bli riktigt fint väder. Ska nog planera in en långpromenad med medhavd matsäck tills imorgon.

Det kom en märklig känsla i mig nyss... kan det vara så att träningsinspirationen försöker hitta fram? Jag känner den som en svag bris runt mig, men kan inte riktigt ta tag ordentligt. Men jag tror att jag vill börja ta mig till gymmet o köra på en crosstrainer, för då känns det som att man ser resultat snabbast. Men smartare (eller iaf billigare) vore ju att börja springa i spåret istället. Simma vore trevligt oxå, och kanske ett jympapass lite då o då, när man hinner med att ha en specifik tid att passa.

Aja, längtar iaf till att all snö är helt borta.

O nu då? Mjölken är slut o Ellos-paketet, med rullgardin o pockethyllor, har kommit till posten. Kanske en promenad för att hämta det? Undrar hur stort o tungt paketet är? Ska äta lunch o fundera lite.

Uppdatering: Hämtade paketet med bilen på kvällen. Ska försöka få upp hyllan o gardinen imorgon kanske.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Samma här! Kjolar har jag alldeles för dåligt med, trots att det är väldigt lätt att både klä upp och klä ned och för att inte tala om ofta väldigt bekvämt :)

2011-03-21 @ 16:45:45
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jennie ♥

hoppas du får en fortsatt bra dag!

2011-03-22 @ 15:43:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0