Sömntuta


Ska snart iväg till gammelmormor o äta god mat. Så nu är det dags att vakna! 

Strålande solsken igen. Vasaloppet på tv, o jag sitter o klurar på att jag är dum som inte passat på att åka längdskidor de här två snöiga vintrarna, nu när vi bor så nära ett skidspår o allt. Nästa vinter blir det väl gamla vanliga blaskvintern igen, så då lär det ju vara försent. Jaja, man kan ju hoppas att det blir en fin vinter nästa år igen. Men inte lika lång som iår, fatta att vi är inne på den femte snöiga månaden nu. Det kallar jag galet lång vinter. Nä på med solbrillorna o ut o låssas att det är vår redan. Nu borsta tänderna, klä på mig o J, o sen iväg. Ha en bra söndag allihopa. Kramar

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken mysig bild!

2011-03-06 @ 18:32:04
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/
Postat av: Malinda

Så söt min lilla kusin är... ;)

2011-03-06 @ 19:26:27
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0