Långpromenad


"Rävgången" vid Hjälmaren, bakom Naturens hus i Örebro.

Vilken härlig dag! Packade ner matsäck i picknick-ryggsäcken o mötte upp Johanna och hennes Tove. Vi tog en lång promenad i det soliga vädret längs Hjälmarens strand. Vilken tur att hon kom på den briljanta idén, själv hade jag ingen aning om att det fanns en fin vandringsled där med värmestuga o allt. Perfekt ställe för en fika & amningspaus. Till matpausen behövdes nämligen detta vindskydd, för trots att det var varmt i solen så blåste det riktigt mycket utanför. 

Dock känns det i kroppen nu att jag gick runt med öppen jacka. Försökte att inte bli svettig under promenaden o eftersom vinden inte kändes alls kall, så trodde jag att det inte skulle vara nån fara. Men nu i efterhand värker det i hela kroppen. Känns precis som om jag skulle kunna få feber vilken sekund som helst. Ush ush, det vill jag inte. Får hoppas att det bara är inbillning. 

På toppen av det hela värker ryggen och fogarna rejält nu. Meeen det var det värt! Så sjukt skönt att komma ut i naturen o med matsäck o allt. Love it!

 

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: javisst är dem! allt bra med dej?

2011-03-23 @ 13:26:53
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0