Kaos på 40 kvadrat


Igår flyttade vi ut hela sovrummet pga ommålning. Vi fick sova skavfötters i soffan o J fick sova i köket.

Ja nu är vi knasbollar igång igen. Målar om sovrummet från ljusgrönt till turkost. I färgaffären stog jag o kikade på de små färgproverna o tänkte skrattandes att jag säkert skulle kunna lyckas med att komma hem med exakt samma färg som redan är på väggen. För det är inte helt lätt att hitta rätt, färgerna ändrar nyans beroende på vad man har brevid o jämföra med. Men men, jag valde en rätt fin färg till slut tycker jag. Ska visa bilder på före och efter, så fort vi varit på Ikea o shoppat lite piff detaljer (resårmadrassöverdrag, rullgardin, pall o ev lite belysning).

Kommentarer
Postat av: Malinda

När jag var drygt två år så flyttade vi från lägenhet till radhus, och jag kommer precis ihåg hur det var (från ett foto vi har). Kaos! Från tak till golv! Så ni är inte ensamma, även om det inte är en flytt... ;) Jag är glad att vi bor i ett hus nu, även om det inte är så jättemycket större.



Svar: Tack! Jag är så nöjd. Men det här ligger ju i släkten... :D

2011-03-12 @ 23:03:32
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katja

haha, lilla Jorun :-) vad roliga ni är :-) skulle själv kunna ställa till med exakt samma kaos.. allt för inredningen ;-)



kram!

2011-03-13 @ 09:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0