Stora latardagen (med lite träning inplanerat dock)


Haha, vad är det där för min (såg jag nu). Ser ut som en helt annan bebis.

Känns konstigt att S inte är hemma. Har skumt nog vant mig vid att han ska vara hemma, för av nån anledning kändes helgen extra lång och skön på nåt sätt. Men måndag förmiddag är det idag alltså, inte helg. Har inga speciella planer idag, och det känns riktigt skönt. Bara en date med min EA Sports Active 2.0 kompis snart.

J sitter o leker med sina leksaker efter morgongröten nu. Ibland när leksakerna är genomgånga och utspridda så lägger hon sig på mage (som på bilden) o försöker kämpa sig någonstans. Ibland lyckas hon ta sig lite bakåt, eller snurra åt nåt håll (motsols/medsols, inte mage/rygg snurrning). Men bäst är att få sitta upp igen, med en hög nya leksaker att gå igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0