Har ju ingen stor blogg men...



Åh, om någon/några av er skulle shoppa något på campadre via min länk, så att jag får 99kr (eller mer) att shoppa för, så skulle jag nog köpa en våg från Babyliss. Min nuvarande våg har slut på batterier, o det är så jäkla jobbigt att köpa nytt batteri. Då måste man ju komma ihåg att ta med den gamla till affären, för att hitta rätt batteri som passar. Nä, då är det roligare att shoppa ny våg istället (o varför inte en med "display av Body Mass Index, vikt gentemot de 7 senaste vägningarna samt grafisk vikttrend" när man ändå är igång.) En riktig slösa som pratar här alltså... men ändå inte, för jag har ju inte köpt den på riktigt, bara fönstershoppar lite. :)

Kommentarer
Postat av: Malinda

Svar: Tack, tack så mycket! Man kan väl inte bli annat än inspirerad av blommor som växer i vattnet och kikar upp ovanför vattenytan? Det är verkligen riktigt coolt! :D

2011-06-12 @ 15:10:20
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0