Buzzador: NaturNes barnmat recension



Är med i Buzzador*, sedan en kort tid tillbaka och har nu fått min första Buzzador kampanj. Det är att prova på Nestlés NaturNes barnmat (smak: sjötunga) och sedan berätta om den till vänner och bekanta (buzza). Så här får ni en kort recension:

Själv tyckte jag att denna fiskrätt smakade bättre än andra barnmatsburkar med fisk (det lilla jag smakade) och J verkade gilla det också för det slank ner riktigt fort och med glada miner.

Förpackningen i sig är riktigt smart, för man kan enkelt värma den i kastrull (genom att lämna plastfilmen på och lägga i hela byttan i kastrullen och koka med vattnet i 3-4 min). Smidigt om man vill slippa använda micron så mycket! Tips: Man kan även spara burken och återanvända som portionsförpackning till egenlagad barnmat.

Och att den innehåller endast naturliga ingredienser (inga tillsatser) som är separat ångkokta för att bevara smak och näringsinnehåll, känns riktigt bra.

Mitt betyg: 5 av 5.

*Som Buzzador får du erbjudanden om kampanjer. Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0