Kryper fram ur sitt skal


Vi hittade en söt sköldpadda i vardagsrummet häromdagen.

Idag är vi halvvägs in på S semester, och jag kan konstatera att vi egentligen inte har gjort nåt speciellt vettigt med tiden alls men att vi haft det rätt skönt de senaste två veckorna ändå.

Skulle dock vilja ha mer trädgårdsrensningslust, för det är ju superskönt där ute i friska luften, o jag/vi sitter egentligen alldedes för mycket inne vid datorn, speciellt på nätterna när J sover, o så blir vi rätt sega o trötta på dagen. Som nu, t.ex. :) Igår var det dock inte datorn som vi spenderade de sena timmarna med, utan vi hade en trevlig pokerkväll med vänner. 

Lite slappande känns välbehövligt just idag iaf, men jag ska helt klart förflytta mig utomhus snart. För det är ju såå mycket skönare att ligga ute på en filt, o läsa en bra bok, än att sega inomhus. Haj haj.

Kommentarer
Postat av: Malinda

Hehe, ser mysigt ut! :)



Tack så mycket, vad jag blir glad... Detsamma! :D

2011-07-18 @ 00:22:57
URL: http://allbyme.se
Postat av: Jonna

Så söt hon är!! Ge henne många kramar från mig!! Från "Jonna Kilpikonna" :)

2011-07-18 @ 23:30:19
Postat av: J

2011-07-18 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0