Uppdatering godnatt

Nu är hon uppe igen... lät som en brandbil där i sovrummet... auu auu auu! Så upp lite för att ammas en sista gång tänkte jag, för det brukar göra susen för sömnen, men nää... nu sitter hon i pappas famn o vägrar släppa blicken från tv'n där Arsenal spelar. Får ta o vända ryggen till tv'n så hon inte blir för pigg... eller hjärnskadad om man nu får tro vissa forskare, men några enstaka minuter här o där vågar jag mig på att inte stressa upp mig för...

Återigen dessa pekpinnar och varningar som antyder att vi föräldrar inte skulle kunna tänka själva... men sen är ifs forskningen gjord på och riktad till amerikanska familjer, där det onekligen verkar som att föräldrarna inte är riktigt kloka, med uppåt 30% som har tv på spädbarnets rum "för att lugna dem".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0