Storleksbyte o blöjbyte

Idag sorterade jag bort storlek 56 och hon har för första gången på sig storlek 62 kläder nu. Stora tjejen. Har inte riktigt velat byta upp klädstorleken, för vill inte att det ska kännas som att hon växer så fort (växa är såklart super bra, men vart tog den lilla nyfödda bebisen vägen?). Men idag kände jag att det var dags (jag var redo, haha). O det är ju alltid kul att få en helt ny klädhög att välja kläder ur. :)

Behöver köpa nya vantar till henne dock. Hon kan ju inte använda sina små nyfödd-storleksvantar i all framtid heller. Tycker ellos.se är smidigt att beställa från, men äsh, nu håller de precis på att uppdatera hemsidan, så då måste jag klura på vilken sida jag ska beställa ifrån istället. Eller så kanske de hinner bli klara tills nästa gång jag hinner sitta vid datorn. Nu har nämligen lillan begärt uppmärksamheten (med två stora brak i blöjan). 

Mot sherwood skogen... jag menar skötbordet!
...sen ska jag se om jag kan få i mig lite mat för dagen oxå.

Kramar

Kommentarer
Postat av: maja-Style & Life by Leia

Ja visst känns det sorgligt när man måste rensa bort storlekar! Min Neo har gått från 62/68 som han hade i början av sommaren till typ 86....helt sjukt vad han har växt, å andra sidan var han desto långsammare i början.



Kram kram

2011-01-18 @ 15:43:42
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0