Några planer ikväll?

Sitter här och klurar på vad ni andra gör denna lördagskväll jag menar fredagskväll (hallåå hjärnan är du dääär?). Nyss var jag supertrött (precis som jag har varit hela veckan) men har piggnat till lite och är så sjukt sugen på ett glas vin och lite tjejbabbel just nu. Men jag kommer bara fram till att mina vänner just nu består av gravida småbarnsmorsor eller allmänt buzy buzy tjejer... samt utflugna girls som bor på fel sida av jordklotet, fel land i norden och fel del av länet. Varfördårå?

Nej men då får jag underhålla mig själv istället. Tur det finns dataspel, hohoo... Installerar om Entropia Universe just nu. Ska se om de nyupptäckta planeterna är någe skoj (utöver orginalplaneten Calypso) och om jag kan få ihop några PED i spelet, som kan växlas in till riktiga pengar (10 PED i spelet = 1 US Dollar).

Ps. Igår var iaf bästaste Maria här o gosade lite med lillan. :)


Kommentarer
Postat av: Katja

nä nu får vi allt ta o ha en tjejkväll du o jag :-)

2011-01-28 @ 23:43:44
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: sofie

precis samma dilemma här=( fick också dricka mitt vin utan tjejer och babbel. en vacker dag bor vi alla grannar, fan vad vi ska babbla då

2011-01-29 @ 01:35:15
URL: http://sofietyresgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0