Fröken misspepp

Man skulle ju kunna tro att det var lilla plutten som är misspepp, men neej, hon ligger o sover så skönt. Jag däremot känner mig riktigt misspepp helt plötsligt. Det var länge sen sist, så jag får väl stå ut med en stunds misspeppshet. Är nog hungern som spökar, så kanske löser sig det hela med en... ja, nåt ätbart... är för hungrig för att orka laga nåt dock. Så det blir lite svårt att lösa det här.

Där fick jag för att jag försökte vara duktig och inte köpte nån pizza när S gjorde det. En pizza hade ju mättat längre än tallriken risgrynsgröt som jag åt (för jag var så sugen på det). Skulle kunna laga tacos, men de där två i soffan ska nog ut ikväll till en sportbar o glo på... ja vad det nu var de skulle glo på... Så jag kan ju inte laga tacos till bara mig... det känns dumt. Så då sitter jag här o ruttnar ihop istället. Glad lördag på er med!


Kommentarer
Postat av: Helen

känner man inte så ibland är det nått fel....vill ni göra nått, bara ni! Så säg till...jag finns här!! kram

2011-01-22 @ 18:08:24
Postat av: Julia

Det gick över sen... fick ju i mig lite mat sen. :) Men tack ändå. :) Kram

2011-01-25 @ 14:45:31
URL: http://susannarosita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0