3 månader



Den här dagen blev mysig och bra trots tårar vid vaccineringen. (Dagen till ära har hon passande nog tattoo bodyn på sig.) Det var skönt att ha med sig hennes gammel-mormor som sällskap till bvc så att gråtmilda jag hade någon att hålla i handen när hon skulle få sprutorna. ;)

Efteråt åkte vi hem och fikade lite och sedan slocknade jag i soffan ett par timmar med henne. Blev så trött när nervositeten över vaccineringen släppte. Vet inte varför jag var så nervös riktigt. Det var väl mest det att man inte vill att hon ska få ont, o oro över hur hon ska må efteråt. 

Hon verkar inte ha så mycket känningar av några biverkningar utöver lite orkeslöshet o något glansiga ögon o halvvarm panna. Hoppas hon blir helt kry tills imorgon. Lilla söta pluttan.

Nu ska vi försöka sova. Godnatt på er från töntiga morsan. Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jorun är världens sötaste bebis! Jag håller stenkoll på din blogg Julia! känner att jag vill ta del av allt som händer=)

PUSS

2011-01-28 @ 13:23:01
URL: http://sofietyresgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0