Nu kommer snön

Då så, nu var det dags. Stora flingor öser ner från himlen. Mysigt för mig som kan krypa upp i soffan under en filt en stund, mindre mysigt för vissa som jobbar utomhus.

Men nu när det ändå kommer snö, så hoppas jag på tillräckligt mycket (och tillräckligt oblaskigt) så att man kan gå ut o leka i snön med J. Skulle behöva inhandla en pulka till henne också.

Just nu sover hon dock middag ute i vagnen. Hon var så trött så hon somnade redan i hallen så fort jag la ner henne.

Så vi får se vad vi hittar på sen när hon vaknar. Kramar


Kommentarer
Postat av: Katja

tror det står en bebispulka i vårt förråd.. ska jag kolla? :)

2011-12-07 @ 22:23:41
URL: http://designoholics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0