Playa de la Hjälmaren


Här var vi i början på augusti, ser inte ut som Hjälmaren va? Fint ställe. :)

Blev tokfint väder idag. Var sugen på att ta en promenad till Oset, men såg vad klockan var så matlagningen fick gå före. Var tokhungrig, så det var nog ändå ett vettigt val. Blev ananas-kassler i ugn, med ris till. Rätt gott faktiskt.

Hmm, har planer på att börja skriva vettigare saker här på bloggen än vad jag ätit till middag o vad J gjort hit o dit... men blir aldrig av. Får lixom aldrig den där snilleblixten av intelligenta ämnen, så det får vänta. :D

Just nu har jag iaf en tokpigg vilding som föröker klättra på min rygg. Hon somnade först av vällingen, men precis som vanligt numera så vaknar hon efter en liten stund och är så pigg så pigg. Inte ens en runda med vagnen hjälpte. Så här kan man minsann inte gå o lägga sig tidigt själv vare sig man vill eller inte, innan hon blivit trött igen.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Gud vilken härlig bild. Ser NÄSTAN ut som utlandet hihihi

2011-08-31 @ 12:08:03
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0