10 månader


Slappar (en sekund) i nya fina me&i kläderna hon fått av gammelmormor.

Fortfarande lite förkyld, men väldans pigg ändå. Idag har hon busat runt massor hos gammelmormor. Vanligt numera är att hon kryper mycket men helst försöker hon klättra på allt hon kommer åt för att kunna ställa sig upp. Ofta rusar hon till en krypandes o ställer sig vid våra ben o visar att hon vill upp. Väl uppe börjar hon åla sig för att komma ner igen. :) O roligast är att göra det man inte får såklart, som att smita iväg mot utgången när dörren står uppe, eller snabbt plocka upp en smula från golvet eller ett litet löv o stoppa in i munnen. Snabbt ska det sväljas oxå så att inte nån hinner plocka ut det från munnen. Glimten i ögat har hon verkligen, lilla busiga sötisen. 

Kommentarer
Postat av: Malinda

Svar: Ja, slappa i myskläder och vila hjärnan är faktiskt något jag verkligen kan tipsa om! ;)

Tisdagar är den slappaste dagen p.g.a. schemat i skolan, så det är nog mest därför jag tycker om tisdagar nuförtiden. Förut var det inget speciellt med dem. Onsdagar är också slappdagar för mig!



Wow! Jag vet att nästan alltid säger det, men tänk, snart är J ett år. Det där året gick vääldigt fort, eller vad tycker du? :)

2011-08-29 @ 23:37:49
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0