Veckohandling klart


Oj vad hon älskar sin hoppgunga.

Idag har J varit extra energisk och glad. Lite busig och med glimten i ögat så där. Tur att någon är det, för S har tvärtemot varit febrig o krasslig. Medans han stannade hemma från jobbet för att vila upp sig så passade jag på att nyttja bilen till att storhandla på Willys.

Fyndade även en pläd på Jysk för 200kr. Lite roligt för jag kikade på samma pläd för några dagar sedan inne på Jackobssons möbler o där kostade den 500kr. Tänkte att den var fin, men för dyr. O sen dyker samma pläd upp i veckans reklambunt, vilken timing! Det är alltså den vita stickade pläden nedan o den ska jag nu använda som överkast till vår 120cm säng. :)

O jaa, jag ska ta tag i fotograferandet av sovrummet snart (efter mini-renoveringen). Har bara inte blivit av än för vi inte fått upp tavlorna som ska upp än. Men imorgon skulle ju kunna vara en bra dag för det tycker jag. Hörs väl då. :)



Bild från jysk's senaste reklamblad, finns på jysk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0