Tänker, längtar o är hungrig


Fotograf: Jag [Susanna Rosita].

Här är den... lena, mjuka och gosiga fårskinnet. Gillar att den är fint glansig i svart. Hårar inte så mycket heller som de riktigt långhåriga fårskinnen jag känt på.

Nu är det bara filt o lite annat sånt som fattas till lilla envisa krabaten. Med envis menar jag att han/hon nämligen aldrig gör som jag vill. Känner nämligen mycket av hans/hennes boxningsmatcher när vi är för oss själva, men så fort någon annan vill vara med o känna de små fötterna och armbågarna så blir det helt stilla i magen. Det är ju för typiskt alltså. Men som tur är får vi ju snart träffa dig på rikigt istället. :)

Vill att oktober ska vara över nu, då jag ska hem på heltid för att invänta nedkomsten. Men för tillfället ska jag inte fundera så mycket mer, utan ska försöka stilla hungern lite istället - för typ femhundrade gången idag. Den här gången blir det en ostsmörgås. :D

Kommentarer
Postat av: Malinda

Jag vet en person som, när hon var gravid, tyckte hemskt mycket om smörgåsgurka doppad i vaniljsås... och en annan tyckte om att äta ur ketchupflaskan. Fast det verkar inte vara så med dig. Eller? ;D



Sv: Åh, tack så väldigt mycket! Jag hoppas ju, men man vet aldrig. Bäst att ha en plan B. Vad kan det vara? Ska nog fundera på det. I några år till. :)

2010-09-29 @ 19:17:30
URL: http://allbyme.se
Postat av: Anna S

Var köpte du fårskinnet?

Finns det hål för sele?

Lycka till med magen o kommande bebis :)

2010-09-29 @ 22:50:23
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sofie

men åhh vad fin den var ju!!!!!!!!!!! :)))))))))) kramar

2010-09-30 @ 18:44:25
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0