Suck


Fotograf: Jag [Susanna Rosita]. På bilden: Jag [Susanna Rosita].

Blää, vad jag är på dåligt humör nu då. Jag mådde alldedes utmärkt och balanserat för nån timma sen, när jag tog bilden där ute på verandan... strax efter svampplocknings promenaden. Men sen förvandlades jag till mörkret själv o allt känns bara negativt och pissigt. Ingen större anledning, känner mig bara fruktansvart omotiverad till allt helt plötsligt. Skulle kunna skriva en lång lista på saker jag känner för att gnälla på just nu, som att jag är trött på att vara tjock o känslig, o jag är ännu mer trött på att det är så mycket på jobbet just nu. O värre blev det av att jag blev tvungen att behöva gå in i jobb-mailboxen nu på kvällen, för att fixa en sak (blir uppringd när jag står i duschen), o då får man självklart syn på resten av inkorgen där man fått lite halvdissiga mail. Grr.

Ps. Ja, vi har konstigt nog en spegel som står på verandan. Den ska ju inte stå där egentligen, men vi har inte klurat ut nån bra plats till den inomhus än. Så den har hamnat där så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0