Myspys


Sitter hemma i soffan igen, efter att vi har varit hos svärföräldrarna o ätit goda rester. O lite choklad slank det ner även idag. Julhelgen har varit super trevlig o mysig, synd bara att den är så kort iår, så att sambon måste iväg o jobba redan imorgon. Hade varit trevligt med en 4 dagars helg åtminstone. Men man får vara glad för det lilla, som att det bara är en 4-dagars arbetsvecka o att det blir två halvlånga helger till i rad nu.

Känner mig inredningsinspirerad... skulle vilja ha en liten skänk eller sideboard i köket, så att man får lite extra förvaringsutrymme. Men eftersom jag inte känner för att lägga ner så mycket pengar på det, så har jag lust att bygga en egen. Får väl se hur det blir med det... tiden verkar ju gå åt om dagarna, så det lär ju dröja innan jag kommer mig för att göra ett försök.

Vill gärna även ha massa färgglada o nyttiga matvaror framme, så som man har i matlagningsprogram, i fina korgar o burkar. Inbillar mig att jag då skulle vara mer inspirerad till att laga nyttig mat.

Kommentarer
Postat av: Malinda

Svar: Tack, det är jätteskönt att vara hemma! Men lite kallare. Pappa tycker det är galet kallt - och jag kan förstå honom - men vi överlever... ;)

2010-12-26 @ 19:31:26
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0