Love love love



På tisdag har jag och min älskling varit ihop i 10år, så ikväll ska vi ut o fira. Lilla tjejen ska vara hos farmor medans vi går ut o äter något gott. Det ska bli så trevligt.

Nu måste jag besluta mig för vad jag ska ha på mig. Har 3 timmar på mig nu innan vi ska åka till farmor vid femtiden. Bordet är bokat till 18.00 på bästa restaurangen "Ågatan 3" :)

Ps. Älskar dig så mycket! De här 10 åren har varit underbara med dig, o lika härligt ska vi ha det under våra nästa 10+ år med :)

Kommentarer
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Åh vad mysigt! Ska ni ut och äta i min gamla hemstad.. ;) Ha en jättemysig kväll! KRAMAR!

2010-12-11 @ 14:37:16
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0