Att göra idag (mellan amningarna)



Nu har sambon börjat jobba igen efter den 2 veckor långa semestern, så nu får jag försöka få till lite egna rutiner igen här hemma med lillen. Idag skulle jag åtminstånde behöva hinna med detta mellan amningana:
- hämta in lampsladden till pepparkakshuset
- slå in paket
- laga mat
- vika in tvätt
- skriva inköpslista

och stående inslag på det-vore-skönt-att-även-hinna-med-listan är:
- en promenad
- en dusch
- ta fram kläder från förrådet o byta ut mot de kläder som är för somriga just nu i garderoben
- vila lite

MVH Hemmafrudatanörden :) Jag menar Hemmasambodatanöden :)

Kommentarer
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

hahah tycker det lät som ett hektiskt schema jag!! =)



Kramar

2010-12-17 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0