Underbara väder


Stadsparken i Örebro. Fre 29 April.

I fredags satt jag och de andra mammorna (& bebisarna) från föräldraruppen i stadsparken hela sköna eftermiddagen. Solen stekte på och väl hemma upptäckte jag att solskyddskräm hade varit smart. Får komma ihåg det nästa gång... o innan dess kanske skaffa fram en Aloe Vera växt som jag kan smörja in brännan med. Hade glömt bort hur mycket solen tar på våren.  J fick inviga sittdelen till vagnen idag oxå. Så stor liten hon är numera. :)

Ps. Åå vad skönt livet känns numera. Helt underbart att vara mammaledig!

Kommentarer
Postat av: Ester

HEJ! Surfa in på din sida när jag leta foton från Stadsparken och gillar ditt foto på Magnoliaträden. Vill gärna måla av den ifall jag får och du får se resultate på ngn utställning senare. mvh Ester

2012-02-21 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0