Önska kostar ingenting :)


Bildkollage från produktbilder.

Köpställen:
IKEA 365+ skål, ljustukos [39kr på IKEA]
Solvinden solcellsslinga, 8 klot [199kr på IKEA]
Laptopväska från Pip Studio [rea 775kr hos Broarne] 
Siri Top [199kr på Gina tricot]
Bok "Mitt nya jag" av Sophie Kinsella [43kr hos Bokus]
Bok "Fågelbovägen 32" av Sara Kadefors [39kr hos Bokus]
Bok "50 genvägar till fettförbränning" av Fredrik Paulún [159kr hos Bokus]
Sällskapsspel "Med andra ord" [298kr hos worldofboardgames]
Sällskapsspel "Brainstorm" [265kr hos woarldofboardgames]

Uppdatering: La till Gummistövlar storlek 38 [249kr på Skopunkten] på önskelistan.
Uppdatering 2: Tog bort stövlarna från listan igen, för jag köpte ett par röda Tretorn gummistövlar på Granngården istället, för 300kr (50% rea). :-)

Kommentarer
Postat av: Malinda

Jag ser att det mesta går i turkost... :)

Vi har förresten boken "50 genvägar till fettförbränning". Några tips var att..:

Ta en powerwalk (ca 30 min) före frukost, äta eller dricka ett halvt kg frukt varje dag och ta några - runt 6, 8 - gram kanel varje dag, antingen äta/dricka (typ ha en nypa kanel i mjölken/kaffet eller liknande).

Jag bjuder på dessa! ;)

2011-06-30 @ 21:28:56
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0