Permissionen över, hon blev utskriven :)


Fotograf: [Stig].

Hennes bilirubin värden har fortsatt gå ner, så vi har fått stanna hemma från sjukhuset nu ett par dagar :) Så skönt! Nu slipper hon ligga o sola hela dagarna. O allting annat går också så mycket lättare här hemma känns det som. Har dock en hel del saker att fixa som jag verkligen inte haft energi till att göra ännu. Typ som att fixa föräldrapenning o alla andra praktiska detaljer. Men men, får ta tag i det imorgon. Har iallafall hunnit städa lite idag. Så det är ju ett plus. :) Nu ligger hon o sover i sin vagga. Där sover hon nästan lika bra som i sin bilbarnsstol. Se så söt hon är! Nä nu säger jag godnatt, måste gå o lägga mig jag med. Kram

Kommentarer
Postat av: Malinda

Åh, det måste vara en stor lättnad för dig! :) Tänk... du och Stig har fått en dotter, jag och Amanda en till kusin. Längtar tills jag får träffa henne för första gången!



Har du kommit på några namnförslag ännu? Kan gissa mig till att det är en återkommande tanke... ;)

2010-11-06 @ 03:18:25
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katja

sötnosen då:-) hon ser ju så solbränd ut också efter gulsotet ;-)



fixa föräldrapenningen i tid darling, de har 4-6 veckors handläggningstid. bara ett litet tips så ni slipper bli halvt galna på att pengarna aldrig verkar komma

2010-11-10 @ 22:33:05
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Malinda

Vilken söt liten kickboxare...! ;)

Men så har hon ju haft lång tid att träna på karatesparkar o sånt där inne i magen... ;)

O gillar o sola oxå... Kanske lite väl ung för sånt?

Dagens ungdom....

Puss på er alla och jättegrattis från Jonna plus familj!

2010-11-11 @ 17:19:55
URL: http://allbyme.se
Postat av: Jonna

Uups, heter visst inte Malinda, det påstår äldsta flickan ialla fall.. Jonna ska det visst stå... :)

2010-11-11 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0