What a feeling


Nya parasollet, torra gräsmattan & docklika lilla J.

Värmen forsatte idag med och inte verkar det bli någon regn inatt heller så vi sitter här inne i värmen nu, med öppet fönster för att få in lite luft. Vilken tur att myggnätet var på dock, för nyss kom det största flygande monstret jag någonsin sett o dunsade mot nätet o rutan ett bra tag. Hjälp, vad kan det där ha varit?!? Större än en humla iaf. Iiik.

De senaste dagarna har jag haft riktig Australien-feeling här hemma. Nämligen jag som promenerar i solen hela dagarna medans alla andra jobbar. Kan det bli bättre? :) Ja, bättre vore ju förstås att promenera i solen, men att andra inte skulle behöva jobba de heller.

Har ätit på Örebro Stories cafét två dagar i rad nu. Det är verkligen en av mina nya favoriter. Det blev en pastasallad med chevré & rostade rotfrukter och solrosfrön med lite ringlad honung på. Mums!

Hemma fortsatte J sova i vagnen ett tag så jag hann bläddra i den senaste "Allt i hemmet" tidningen i fred, o oj vad det gav inspiration. Idérna bara sprutar ut öronen på mig nu o det kliar i fingrarna på allt jag vill börja fixa med (t.ex. trädgårdsmöbler & gästrum). Försöker fundera ut vad som blir snyggast på de absolut billigaste sätten som möjligt. Men det är kul med lite extra utmaning.

Åh en tur på loppis och auktion vore nice. Hallåå ni där i Australien, kom hem nuu... även ni två lite mer permanent bosatta! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Härligt med sommar! Vi kommer möjligtvis till julen=) maste ju träffa Jorun snart

2011-05-15 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0