Sökes: Blogginspiration


Gladfisen! :)

Jag skyller bloggtorkan på det härliga vädret där ute, för vips så var det sommar igen. Igår trodde jag att jag hörde fel när Sandra ringde o sa "tänkte höra om du vill hänga på till Mariberg Galleria för det är ju så fint väder". Haha... åka till en inomhus galleria när solen skiner? Men då hade jag redan hunnit sitta ute i solstolen o slappa ett tag, så jag hängde på, o skönt var ju det. För precis som väntat var det helt tomt på folk där o vi kunde speed-shoppa i två timmar. Eller ja, det var hon som stod för det mesta shoppandet. Men jag fick iaf två välbehövliga koftor (välj 2 för 299kr på Cubus) samt en söt solhatt till J (denna gång i rätt storlek) och en härlig parasoll till alla framtida besök på stranden (rea 149kr på Lagerhaus). 

Snart ska vi försöka ta oss till mataffären för kylskåpet ekar tomt. O senare ikväll blir det me&i klädparty hos en jobbarkompis. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullfisen!!

2011-05-10 @ 19:14:49
Postat av: Johanna

Gullfisen!!

2011-05-10 @ 21:49:32
Postat av: helen

varldens sotaste lilla jorun

2011-05-11 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0