Riktig röjfest?


Städning pågår! (Men just nu halvtidspaus ute på verandan.) :)

Ett bord utslängt ut på gården, en taklampa som rasat, fläckar efter drycker på bordet, fullt med saker på golvet osv. Ja så blir det med fikafest med 6 stycken 6-7 månaders bebisar. :)

Det blev en lyckad dag, med en lagom virrig värd; nu ska vi se, jag sätter på kaffet - ska bara ta fram kakorna - ja där är osthyveln, skinkan kanske jag kan lägga upp på det här fatet, o koppar ja - hmm vad var det nu, ja just ja kaffet osv osv. När jag väl fått klart kaffet o fått fram det mesta på bordet så kom me&i försäljaren som jag bjudit hit, o då fick alla snällt vänta med kaffet, för man får bara plats att göra en sak i taget hos oss. Haha.

Men det funkade ändå, alla fick ta för sig själva helt enkelt. Bebisarna verkade tycka att det var spännande att busa runt på golvet iaf. Stereon var den roligaste leksaken. O framförallt, 40 kvadrat räcker gott o väl till för att bjuda hem många gäster (trots busväder, så man inte kan nyttja trädgården). ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0