Fröken "galet många hypotyreos symptom" här


Sverige när det är som vackrast! :) (Bild från i lördags)

Vatten, vatten, vatten. Har sånt sug efter glittrande vyer. Har retat gallfeber på S genom att babla om att jag gärna skulle bosätta mig i en håla som t.ex. Svartå, bara jag får min önskade sjöutsikt. Han håller minst sagt INTE med, men det är roligt som diskussionsämne. Men men, snart är det ju ändå semester och kanske kan vi då komma iväg till kusten eller nån sjö, även med liten plånbok hoppas jag.

Annars då? Jo men humörväxlingar är ordet. Är en genomsnittlig medelmåtta av stora mått, men expert på mentala ytterligheter. Eller ja, så farligt kanske det inte är... beskriver mer mig för ett par år sedan, men känner ändå att jag den senaste veckan varit ovanligt pms'ig, för att vara jag - numera.

Nu hoppas jag på att det ska sluta blåsa så otroligt mycket (speciellt på onsdag då vi tänkt att fika ute i trädgården med alla mammor o bebisar) samt att det nya Islands-askmålnet ska hålla sig ifrån flygrutten från Australien nu i slutet på veckan.

Nä nu ska jag borsta tänderna! Hej hopp!

Ps. hypotyreos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0