Baddräkt



Nämen sedär... klickade precis hem den här baddräkten från bonprix.se . Funderade redan innan graviditeten om man skulle "ge upp" och köpa sig en baddräkt istället för bikini, pga att man aldrig får den där beach 2000-nånting kroppen. Och nu efter förlossningen så ser ju utsikterna verkligen inte så lovande ut alltså, så nu slog jag slag i saken till slut.

MEN jag ser till att fortfarande hålla hoppet uppe om en slankare figur så småningom, så det här blir ingen riktig "ge upp" baddräkt som håller in o skyler allt, utan en färglad sak som gör en glad.

Om det visar sig att jag för tillfället var lite för optimistisk, så får jag väl ta till plan B en stund, och satsa på en svart hålla-in-magen-sak-med-kjol-på. Det finns en hel del baddräkter att välja på från dessa sidor: bonprix.se / halens.se / laredoute.se / ellos.se

Vad tycker ni om baddräkter? En nödlösning, eller faktiskt fint?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Snyggt!! Men det är kanske för att jag själv inte vill visa mig i bikini ;-P

2011-02-01 @ 19:26:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snyggt och praktiskt. I alla fall om man som jag är på stranden för att bada, dvs simma, plaska, skvätta och åka rutschkana (om sådan finns), och inte för att ligga still i solen och helst vilja dö! =) Prova forsen på Gustavsvik med bikini...

2011-02-03 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0