åå åå vad det är skönt att de e freedag *sjunger med "Åh, åh vad det är skönt å va' naken" melodin*

Åh, härliga fredag! Ska bli skönt att få hem sambon från jobbet om ca en timma.  Sen ska han ha semester i 2 hela veckor. Så nice det ska bli. :)

Idag har jag vilat upp mig lite extra på förmiddagen. Har ammat o sovit, ammat o sovit ända fram till kl 12 idag. Såå skönt, o det kändes som att det behövdes. Kände mig mycket tröttare idag, än igår. Men nu känner jag mig på topp igen.

Känner mig så lyckligt lottad att jag får vara här hemma med en frisk o kry bebis. Läste på en annan blogg om något hemskt som drabbat ett annat par, vill inte ens tänka på att sånt kan hända, så jag kan inte riktigt skriva ner det. Har fällt några tårar för deras skull och vill mest av allt vara så närvarande jag bara kan den här tiden när vår underbara flicka är så här liten o njuta av varje sekund.

Just nu ligger hon o drömmer så sött igen. Mumlar lite för sig själv ibland o helt plötsligt så skriker hon till ett snabbt aaAAa o sen fortsätter hon sova. Lilla gumman då. 

Hmm... tittar ut genom fönstret nu o ser en tant parkera på vår parkeringsplats, hmm.... normalt beteende eller? Vi har typ en garageuppfart (utan garage) vid vårat hus. O jag som skottade o fixade igår, så att sambon skulle kunna komma hem från jobbet utan att behöva pulsa i snön. Irriterande, hoppas hon drar innan sambon min kommer hem o behöver vår parkering, vid vårt hus, till vår bil. Grr.


Kommentarer
Postat av: Katja

vilket pucko, du gick väl och rispade lacken med nyckel hoppas jag ;-)



nää men skämt åsido, såna stunder får man ju lust att parkera sin egen bil bakom så att de inte kommer ut, moahaha

2010-12-01 @ 21:00:21
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0