Hej då


I brist på vettigare foton bjuder jag på vår dörr till lilla skrubben i hallen som rymmer tvättmaskin o annat.

Hjärnkapacitetssvacka. Speciellt efter me&i träff med 10 vilda bebisar/barn på plats, inkl J. "Den här är min favorit, ääälskar plysch och 70-tals inspirerade kläder... bang, oj vart kom du ifrån (Viggo som trasslade sig in i mina ben)... o är det nån som ser vart J är, aha där... ja, vart var jag?" :)

Måste också bara skriva ner, så jag inte glömmer, att J lärt sig att vinka nu när folk säger hej då och dessutom tydligt och klart härmat och sagt hej då 2 gånger idag. Både när jag berättade för hennes farmor o farfar och senare till S så började hon vinka direkt när hon hörde att jag pratade om "hej då". :) Vinkandet är väl vanligt i hennes ålder på 10 månader, men att även säga hej då måste ju vara nåt slags rekord. Det tror jag iallafall. :D

Kommentarer
Postat av: Katja

vad duktig hon är :) klart hon är extra smart, hon har ju bra gener att brås på!

2011-09-10 @ 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0