Väcka pappa

J tycker att det är dags för alla att gå upp nu. Pappaaa. O jag provar på att blogga från iphonen så länge. Svårt att säga vad jag ska ge för betyg till nya appen, men just nu är den endast bra till att få in en bild från telefonen. Dock kan man inte ändra bildens placering utan att manuellt surfa in på blogg.se o man kan inte redigera redan postade inlägg. Iaf har inte jag hittat ut hur. Så frågan är om det är någon förbättring från mms bloggningen? Marginell, mest skönt att slippa mms avgiften bara. Skumt dock att appen och vanliga mms bloggningen inte placerar bilderna lika. Nu kommer bilden efter texten juh vilket irriterar mig lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0