Ett år sedan

Tänk att det idag är 1 år sedan den där måndagen vi satt på Behrn Arena och skulle se ÖSK matchen mot Brommapojkarna, och då helt plötsligt vattnet gick. Vi rusade till USÖ utan några saker med oss, där de kunde konstatera att det var en tydlig vattenavgång, allt såg fint ut med bebisen och vi kunde åka hem för att avvakta värkar. En sak var klar dock; inom några dygn skulle vi bli föräldrar, för vi blev inbokade för igångsättning till kl 8 på onsdagen.

De här två dagarna var härliga, vi var så glada, pirriga och förväntansfulla. Värkarna kom inte igång av sig självt, men jag stressade inte upp mig för det. Tog det istället lugnt här hemma och njöt av lugnet före stormen. Jag passade på att vila upp mig helt enkelt och ladda mentalt inför det som komma skall. Och med tanke på att bebisen var 3 veckor för tidig så var det skönt att åtminstonde hinna klämma in en två dagar lång andningspaus mellan heltidsjobb och bebis - för oss båda två. 

Och oj vad vi var nyfikna på vem det var som var där inne i magen. Det skulle bli så kul att äntligen få träffas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0