Gräsligt härligt


Gräset är grönare... hos gammelmormor. (Bild från tis förra veckan)

Skön helg har vi haft, förutom lite sömnbristhets tjafs o dipp i humöret i fredags. Men men, så är det väl ibland för alla antar jag. Nu ser det ut att bli regn i natt, men sen hoppas vi på fint och soligt väder igen. Känner att min energi börjat komma tillbaka igen, så det blir nog en bra vecka nästa vecka (I hope). O så ska jag kanske pallra mig iväg o träna imorgon. Känner verkligen inte för det, heheh, men Sandra insisterar. (Bra det).

Nu har lillen somnat. Själv ska jag nog läsa några kapitel till ur Den förlorade symbolen innan jag går o lägger mig. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0