Fem koppar kaffe om dagen ska visst vara bra :)


Har inte fått till några bilder idag, så här får fina snigelväskan hoppa in som en liten energikick istället.

Vilken skön kväll. Har druckit två koppar kaffe o det smakade för en gångs skull gott. :) O så har jag glott på tre tv-program på datorn; En unge i minuten, Äntligen hemma & Project Runway. Älskar att kunna frossa i bra program när det passar en själv bäst, istället för att försöka passa tv-tiderna.

Tidigare idag har jag även pratat med me&i företaget och fått information om hur det är att vara hempartysäljare av deras barnkläder. Föll verkligen pladask för märket när jag fick se dem för första gången häromveckan. Har kollat runt med några av mina vänner som har barn och kollat av intresset lite, o det känns som att det skulle kunna vara värt ett försök. Intresset verkar finnas o jag tror att jag skulle kunna trivas med att ha det som extrajobb i höst. Kul! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom bara ihåg att kolla med Försäkringskassan så det inte blir nåt krångel med dem (om du nu ska vara hemma i höst vill säga :).

2011-05-17 @ 23:14:25
Postat av: SusannaRosita

Jupp, ska kolla med fk. Alltid lika bra att dubbelkolla allt.

2011-05-17 @ 23:29:28
URL: http://susannarosita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0