Vinter igen i Örebro


S gräver fram bilen innan det är dags att åka iväg till jobbet.

När man äntligen börjat hoppas på vår, så började snön istället vräka ner inatt. Det har redan hunnit snöa runt 10cm och det ser inte ut att lätta än. Ush ush ush, kan det inte sluta snöa NU!?! Det blir så sjukt halt ute, med is under nysnön. Aja, personligen kan man ju välja att stanna inomhus idag (skippar mamma-daten igen, varför slår det dåliga vädret alltid till på fredagar?) men värre är det för alla andra som måste iväg till jobbet idag. Aja, tack o lov så är det iaf fredag o det ska visst bli soligt o fint imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Malinda

Usch, jag vet! Här har det snöat hela dagen. Snyft. Jag vill ha vår nuu! :P



Svar: Ja, den verkar galen... men härlig! ;)

2011-03-18 @ 15:08:48
URL: http://allbyme.se
Postat av: Malinda

Usch, jag vet! Här har det snöat hela dagen. Snyft. Jag vill ha vår nuu! :P



Svar: Ja, den verkar galen... men härlig! ;)

2011-03-18 @ 15:08:56
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0