Så söt o härlig man kan va då :)


Så fin o uppklädd med första "jeansen" på, inför föräldragruppträffen.

Har precis kommit hem från en intressant föräldragruppträff där vi bl.a. fick se en film om smakportioner o hur enkelt det är att laga egen mat till bebisen. Tyckte den var riktigt bra o intressant. Fick lite inspiration inför den kommande mat-premiären. Har inte börjat med smakportioner än, o har inte tänkt att stressa med det, men om max två månader är det ju iaf dags.

Snart ska vi få besök här hemma av J's farmor, farfar o gammelmormor. De har lovat att ta med sig semlor. Det blev ingen semla för mig igår, så det blir ju perfekt. :) Kanske blir det en hopp-gunga premiär idag oxå, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så söt & nyfiken... :)

2011-03-09 @ 16:26:59
Postat av: sooooooooofie - sämst på att kommentera =(

hahaha vad jag skrattade "om du tror att jag är ett schizo" hahaha! men vadå kan man inte skylla det på amningen? "öööööh vad var det jag hette nu då"...!

det sägs ju att man blir lite glömskt!



attans vad söt jorun var i den där tunkagrejen med fastsyddbody. nu måste ju bara Tuva också ha en sån.. ;-) byxorna har hon iaf.. men o så söt hon är er lilla donna!!



kramar

2011-03-09 @ 22:08:02
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Julia

Låter som samma film jag fick se i tisdags. Blev lite inspirerad men samtidigt lite prestationsångest och jag vet inte hur alla rotfrukter de pratade om ser ut så jag hoppas att det är skyltar i butiken:).

Vad har ni fäst hoppgungan i?

2011-03-10 @ 16:52:00
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Men gud så söt hon är lilla tjejen. Och underbara kläder!

2011-03-10 @ 21:13:46
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0