Saturdaaaayy, javisst!


Igår gick vi en skön promenad genom stadsparken och fick några hungriga anhängare på vägen.

Oj vilket härligt väder vi fick vakna till idag. Solstrålarna får mig på riktigt gott humör. Snart är det vår! Yeeess! Just nu pågår operation skydda-fina-kläderna-från-att-bli-nedspydda-åtminstonde-så-länge-vi-är-kvar-här-hemma. Och det är verkligen inte det enklaste. Men det ska gå har jag minsann bestämt.

Sen ska jag o J iväg på barnkalas. Det är Katjas minsting Greta som fyllt hela 2 år. Tyckte det var nyss hon föddes o vi shoppade små små kläder och skor där i Australien och skickade iväg till henne. :)

Nä nu ska jag göra J sällskap när hon intresserat tittar på skidskyttet. Eller... det verkar som att jag får ställa upp som frisör istället. S började precis raka av sig håret där inne i badrummet, o då är det väl bäst att checka läget.


Kommentarer
Postat av: Katja

Tack för igår! När hon väl slutat vara skitarg så tyckte hon om sin present.. det roligaste är att få använda "motorn" när den suddar ut det man ritat .

2011-03-06 @ 09:00:35
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0