Ny vecka igen... för det är väl måndag idag?


Vi hälsade på hästarna i hagen på vår promenad idag.

Åh vilken lyx-lunch jag åt nyss. Rester från gårdagens besök hos J's gammelmormor. Det smakade om möjligt ännu godare idag. :) Har även hunnit duscha efter promenaden och sätta mig i soffan för att kolla på Project Runway reprisen från i fredags. Kom dock på att jag visst redan hade sett den, så då får jag vänta på dagens avsnitt som sänds lite senare istället. Det är min favorit tv-serie just nu. Jag vill oxå kunna designa kläder. :) Det är en utav mina önske-sysselsättningar, bland många andra.

Känner mig allmänt inspirerad till att skriva ner lite allmänna målsättningar o börja klura på lite livs-strategier. "Efter 10" programmet på tv4 intervjuade nämligen nyss en miljardärtant som en gång i tiden bestämt sig för att bli rik, o nu var hon just det. Hon beskrev sig själv som väldigt målmedveten och ihärdig. För mig är dock inte rikedomar i sig något mål, men däremot mer tid och frihet till att välja vad man vill använda sina dagar till. Så vad är målet och hur hittar man vägen dit? Det är frågan. I slutändan handlar det väl till slut om kronor och ören ändå. För med pengar kan man köpa frihet. Eller? Vad vill ni bli när ni blir stora? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, jag såg det. Till och med tre ställen var det ;)



Hoppas du haft en bra dag!

2011-03-07 @ 21:38:27
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0