Det rullar på


Yeey vilken rolig grej den här hoppgungan var då. Premiär igår. Andra bilden tagen 10 min sen på en mätt o belåten tjej mitt knä. Det är galet vilken extra snäll period hon är i nu då.

Imorse kunde jag ligga kvar i sängen o läsa en bra bok en stund medans J låg o jollrade brevid mig. Det kallar jag skön morgon alltså. Sånt får man energi av! Ute hör jag fågelkvitter, men jag misstänker att det bara är lugnet före stormen, iaf om man ska tro väderprognosen för idag. Nu ska jag återigen ringa mäklaren, sen Smålandsvillan o kanske ett samtal med Nordea oxå. Det borde väl vara dagens "to do", vad jag kan komma på nu iaf.

Uppdatering: Mäklare, check; Nordea, check. Väntar med Smålandsvillansamtalet till början på nästa vecka då Nordeas lånelöftekalkyl ska vara klart. Betyder det att dagens måsten nu är klara? Det gick snabbt. Nu: Project Runway. Sen: blöjbyte... puhh vad det luktar!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-11 @ 01:01:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0