Vad ska hon ha med sig?


Det har blivit en del me&i kläder till J på sistonde. De har ju så mycket fint! :)

Tänkte börja packa lite smått, men hamnade här på bloggen istället. :) Nu när jag ändå sitter här vid datorn så kan jag ju passa på att kolla vilken av öarna utanför Saltholmen som skulle vara trevligast och mest barnvagnsvänligt, för jag har tänkt mig en kort båttur och ö-promenad... när det ändå ingår i buss/spårvagns-biljettkostnaden.

Vart det ligger? I Göteborg. :) När händer detta, ja det märker ni så småningom. :)

O lilla glada släkten där på västkusten, vi hinner nog inte hälsa på denna gång (tror jag), men hör av er om ni blir sugna på att vara barnvakt medans vi går ut o partar...  haha nädå. :) Här ska det gå så lugnt till, så ingen barnvakt behövs. Kanske glo på djur i slottskogen? Undrar om hon skulle gilla det redan nu? Ja vi får prova. Ska bli mysigt med en liten resa iaf.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Universeum (heter det väl?) tror jag uppskattas...alla barn, oavsett storlek, tycker om att titta på djur! =)

2011-06-02 @ 19:38:48
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hahah eller hur!!! Imsdal är hennes absoluta favorit och hon blir verkligen tokig om hon inte får smaka, sprattlar och skriker :P

2011-06-02 @ 21:17:43
URL: http://madeleines.se
Postat av: sofie

vilka söta kläder =) i australien ar alla flickkläder rosa och lila, trääääligt.



ha det så bra i göteborg=)

2011-06-03 @ 08:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0