Fredag igen


Hihih, ja många roliga o nya miner med hela ansiktet får man se numera.

Godmorgon. Här ser det ut att bli en varm sommardag igen (förhoppningsvis utan åska). Snart kommer S tillfälligt hem från jobbet (knasiga arbetstider) o då ska vi äta frukost ihop. Har jag tur kanske jag hinner träna sen medans S går en vända med J i vagnen. Det är min plan iaf, får se om de andra två samtycker.

Nån gång idag blir det även en date med Anna/Esther o Louise/Melody i parken. Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Åh va duktig du är som ska träna!

Tack för den super fina komplimangen! Men det är verkligen skit trist att pröva kläder som man tror kommer sitta helt ok...sen för att se ut som en säck potatis. Alltså jag har inget emot att vara liiite stor, men bristningar, hängpattar osv ja det tar emot nu när sommarn är här...



kram till dig och din super fina tjej

2011-06-10 @ 10:06:32
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Malinda

Jag hade en tvåtimmars skoldag vid sjön idag, så najsigt! Är redan hemma.

Jorun ser så härlig ut - som vanligt! ;)



Svar: Tack så mycket, detsamma! Det har varit lite krångligt med bilderna, men jag är glad att äntligen kunnat visa något i alla fall.

2011-06-10 @ 13:08:57
URL: http://allbyme.se
Postat av: sofie

sååå söt! hon ser uts om bror min `=) jag har ett foto nagonstans när han gör precis samma min, haha! jag postar på fb om jag hittar det XXXXX

2011-06-10 @ 13:09:24
Postat av: Johanna

Var har ni köpt den fina solhatten?? =)

2011-06-10 @ 22:12:49
Postat av: SusannaRosita

Solhatten har vi fått av J's farmor o farfar, o de köpte den i Australien. Så kan vara lite svårt att hitta just den här. :)

2011-06-10 @ 23:54:30
URL: http://susannarosita.blogg.se/
Postat av: Johanna

Typiskt! Den är ju jättefin och Tove behöver flera. Är inte så sugen på att sy och de som finns att köpa är inte så fina/roliga tycker jag. Ganska tråkiga faktiskt...

2011-06-11 @ 09:29:24
Postat av: Katja

Men lilla tösabiten då :) så söt! kan vi inte ta och ses nån dag? skulle ju kunna ta en picknick till barnens ö nästa helg kanske? rätt mysigt där med djuren o allt

2011-06-12 @ 15:33:39
URL: http://designoholics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0