Tänk om man kunde få ihop alla dagar lika bra som denna.


Plockade en egen bukett från vår trädgård i förmiddags.

[8.30]
Vaknade, gick upp och ammade J. Satt sen o slösurfade lite medans J lekte med sina leksaker på en filt.

[10.00]
Gav gröt till J o la henne sen i vagnen och gick några varv runt huset tills hon somnade. Plockade blommor mellan varven.

[10.40] 
Blandade en pulverpåse av naturdiet och klunkade i mig så att jag kände mig lagom mätt inför träningen.

[11.00]
Tränade med min personliga tränare - Playstation 3 spelet "Active fit."

[11.50]
Hann precis klart med träningen när jag hörde åskan, o drog ut alla sladdar till TV'n o boxen m.m. Hoppade sen in i duschen.

[12.20]
Ute spöregnar det a la Australia style. J sover gott till smattret (under tak). Jag sätter mig i soffan, äter en burk keso med nötter o fikon till mellanmål och läser ut "Den förlorade symbolen" boken. Känner mig såå nöjd med att redan vara klartränad & duschad för dagen.

[13.40]
J vaknar och jag ger henne lunch. Nestlés NaturNes burk med sjötunga och Hipps fruktmos med ris till efterrätt.

[14.00]
Lägger ner J på filten igen, där hon lekt glatt, ända tills NU. För nu piper hon om att blöjan behöver bytas, maaamaaaa, kom nuu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0