Förberedelser inför midsommar


Bilder från: Ica.se - Kristianopels midsommartårta & rabarber- och fläderdrink

Nu har vi shoppat all mat för midsommar o jag känner mig toknöjd över dagens inköp. Vi lyckades hålla oss på runt 120kr/pers o det är sjukt bra med tanke på att vi i vårat sällskap annars lider av frosseriköpbeteende när det gäller beräkning av matmängd i affären inför gruppmiddagar.

Imorgon ska jag förbereda delar av tårtan och hoppas på succé. Den ser otroligt god ut iallafall. Glömde dock citronmelissblad, så det får vi klara oss utan. Som välkomstdrink blir det läskande rabarber och fläder. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin mamma till Milo

Nemen vad säger du??? 3 bästa bloggtjejerna? Åhhhhh taaaaaaaaaaaaack va söt du är!!!!!!! du anar inte hur glad jag bli! :)



jaaa önskar att alla som man har kontakt med på bloggen kunde varit där, hade varit såååååååååå kul!!!!

2011-06-23 @ 09:59:07
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0